tirsdag den 21. december 2010

http://www.trendsales.dk/


Trendsales er en fantastisk side, som jeg bare må ind på engang imellem. Her kan man både købe og sælge nyt eller brugt tøj, og det er tit man kan finde noget vildt lækkert til ingen pris. Jeg har f.eks. købt denne smarte blå blazer for 100kr. Pigen, der solgte den, havde købt den i Krakow, tror jeg, det var. Den kunne være vildt fed til et par slidte tætsiddende jeans og et par gladiatorsandaler.

Jeg går også meget ind for genbrug! Det er altså utroligt, hvad man kan finde. Mit råd er: vær tålmodig og kig ordentligt efter. Jeg var lige ved at gå ud af en genbrugsbutik, selvom jeg havde kigget på en sort blazer på en dukke i vinduet. Jeg ledte netop efter en sort blazer. Dukken var bare stylet som en gammel dame med en rød silkeskjorte med flæser på og en lang sort nederdel, der sad i taljen og så med blazeren ud over. Heldigvis tænkte jeg, at jeg da blev nødt til at prøve den, for hvad nu hvis den var flot på. Og det var den! Den sad som skræddersyet til mig, og lommerne var ikke engang klippet op i den. Ved ikke hvor gammel den var, men den var super smart. Har haft den på 1000 gange til alt muligt og kan slet ikke undvære den. Jeg gav en 50'er for den :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar